At-10-Tion!

Break Time has finished its construction,
Now is the time for le author to update~

UPDATE

Monday, December 20, 2010

Legendary Masters Casts 1


Legendary Masters


DongHo – Wizard yang berstatus Legendary. Salah seorang daripada Legendary Masters. Sangat meminati sukan besball. Seorang traveler. Traveler merupakan gelaran kepada mereka yang boleh mengunjungi masa yang bakal atau telah berlaku. Tidak ramai traveler dan status utama hanya 2 traveler yang wujud didunia.

SooHyun – Juga wizard legendary yang menganggotai Legendary Masters. Seorang yang gemar mengambil gambar. Seorang porter. Porter adalah gelaran kepada mereka yang boleh teleport. Kelebihan ini sangat jarang berlaku seperti Traveler. Bilangan porter yang ada hanyalah 1 iaitu SooHyun seorang.

Xander – Legendary Wizard yang menganggotai Legendary Masters. Seorang yang kelihatan seperti muram namun sebenarnya sangat periang.  Seorang Teller. Teller gelaran kepada mereka yang boleh meramal masa depan dan kebolehan ini sangat sukar ditemui. Bilang Teller yang wujud hanyalah 5 orang  termasuk Xander.

KiSeop – Legendary Wizard dan Legendary Masters. Misterious dan tenang.Kadangkala menimbulkan aura negatif dikelilingnya. Seorang Reaper. Reaper merupakan mereka yang dikunjungi Hades dan mempunyai kebolehan menguasai roh dan meramal kematian. Bilangan Reaper didunia hanya KiSeop seorang.

Eli – Legendary Wizard dan Legendary Masters. Seorang peace maker jika ada antara mereka yang bergaduh. Seorang Healer.  Healer adalah golongan yang mempunyai kebolehan merawat apa saja kecederaan. Sesetengah Healer boleh mengubati penyakit. Eli tergolong dalam Healer jenis ini dan merupakan satu-satunya Healer dari jenis ini.

Kevin – Legendary Wizard dan Legendary Masters. Seorang pemuzik yang terkenal. Merupakan satu-satunya Guardian of The Sky. Guardian of The Sky merupakan mereka yang mengawal pergerakan apa saja yang mendominasi ruang udara. Mereka jugak boleh memanipulasi apa saja yang berkaitan dengan ruang  udara.


 KiBum – Legendary Wizard dan Legendary Masters. Seorang model. Berperwatakan dingin namun periang bila bersama orang yang dia rapat. Merupakan satu-satunya Guardian of The Earth.  Guardian of The Earth merupakan seseorang yang boleh mengawal segala isi bumi kecuali air. Selain itu, Guardian of The Earth juga mampu memanipulasi unsur alam.


Nukilan,
P/S; hehhe lupa plak nk post yg ni dlu...tpi ni part je bru...ad lgi satu casting akn nina introduce kn....
nie bru tujuh LM...ada lagi watak dia ramai...nina ske ad watak ramai2 ni...eh termelalut...enjoy ye cter dkt sini....

4 comments:

Unknown said...

u-kiss!!!!!
kevin!!!!
ki bum!!!!!

Unknown said...

btw, mana pic ntuk emerald, suzy dan jinki?
nak gak...
:(

Nina Aziz said...

ade hana....bru nk post ari nie...sbb byk sgt watak....

fallenmoon ( Liya Zafrina ) said...

Argh!! U-kiss!
Kiseop! Dongho :D